Garantie

Wanneer wel en wanneer niet?

Op de verse- en gedroogde kefirkorrels die wij versturen, geven we garantie met betrekking tot kwaliteit en groei.

We zijn overtuigd van de kwaliteit van wat wij leveren en testen die voortdurend. Maar we weten ook dat er tijdens het verzendproces weleens iets misgaat; envelop/pakket bijvoorbeeld te heet, of te koud gelegen, "mishandeld" door de postbezorger of welke oorzaak dan ook tijdens de reis naar uw huis. Kortom redenen waardoor u niet de kwaliteit krijgt die wij wel verstuurd hebben.

In die gevallen kunt u altijd rekenen op garantie, u hoeft zich dus zorgen te maken. We sturen u gewoon een nieuwe portie toe zonder bijkomende kosten, of we storten het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) van de kefir terug.

Wel is het een vereiste om binnen één week na verzending contact met ons op te nemen. Soms kunnen we u nog van informatie voorzien, waardoor de kefir alsnog goed te redden is, of het kan blijken dat er toch geen probleem is aangezien sommige symptomen niet, of niet goed geïnterpreteerd worden of zelfs te zijn verwachten. Ook dan helpen we u daar graag mee op weg. We weten nog maar al te goed hoe onzeker onze eerste eigen schreden op het "kefirpad" waren, dat willen we u graag besparen.

Bedenk wel voordat u contact opneemt, dat de kefir na ontvangst altijd zal moeten acclimatiseren. Als er na 1 a 1,5 week nog geen groei is, is er iets niet goed. Als de kefir wel groeit, maar langzaam, kan het goed zijn dat na ruim 1 week ineens een groeispurt wordt ingezet. In sommige gevallen zullen we u dan ook vragen om nog even geduld te hebben. Het spreekt voor zich dat als de resultaten niet goed zijn, u recht hebt op een garantieportie kefir.
Wij kunnen echter géén garantie bieden op bestellingen die op een verkeerd adres bezorgd worden, omdat de klant een verkeerd adres heeft opgegeven. In de bestelbevestiging staat duidelijk het adres van de klant vermeld. Ook in de verzendbevestiging wordt deze nogmaals herhaald, met het uitdrukkelijke verzoek om deze te controleren.
 

Aanleveren informatie

Als u een garantie-aanspraak wilt doen, willen we u vragen om via een e-mail ons van de volgende informatie te voorzien:

  1. Wanneer heeft u de kefir ontvangen?
  2. Betreft het melkkefir of waterkefir. En bij deze laatste: verse of gedroogde korrels?
  3. Wat is het probleem precies?
  4. Was het probleem er vanaf het begin of pas later? Zo ja, na hoeveel dagen?
  5. Welke ingrediënten gebruikt u?
  6. Bij waterkefir: wat voor water gebruikt u, welke vruchten (biologisch?), welke suikersoort?
  7. Hoe bereid u de kefir?
  8. Indien mogelijk een foto van de kefir.

Het terugsturen van verse kefir heeft geen enkele zin, die heeft geen enkele waarde meer, gezien de dubbele reis die deze achter de rug heeft, waardoor de kwaliteit te zeer achteruit gaat.

Een klein stukje van de marge die op onze producten zit, gebruiken we om deze garantieregeling te kunnen bekostigen. En inderdaad, daardoor zijn we (bewust) wat duurder dan Marktplaats. Daar zijn nog meer legitieme redenen voor, die vind u terug via de pagina Verantwoording.

garantie.jpg

© 2011 - 2017 Kefirshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.