Beoordelingen door klanten

Vorige Artikel 2 van 9 Volgende

Ons uitgangspunt voor beoordelingen door klanten

Een beoordeling moet eerlijk en objectief zijn. Dat betekent dat wij (Kefirshop) op geen enkele manier invloed mogen kunnen uitoefenen op een beoordeling door een klant. Om die reden vind u dan ook geen beoordelingen binnen onze webwinkel, aangezien dat resultaat in principe te manipuleren is. "Goh, dan staan er ineens uitsluitend superlovende beoordelingen. Hoe zou dat nou kunnen?...".

Het lijkt logisch dat de slager niet zijn eigen vlees keurt, maar toch gebeurt dat nog best veel. Vooral in webwinkels en ook bij webwinkels die kefir, andere probiotica en benodigdheden verkopen. Iedereen moet dat zelf weten natuurlijk, maar wij doen dat principieel niet. Nu niet en later ook niet.

Toevallig is het onlangs nog in het nieuws geweest; nepbeoordelingen door onbekenden, die daarvoor betaald werden door de leverancier die beoordeeld werd (november 2021). Beoordelingssites proberen daar scherp op te zijn, maar er kan altijd wat tussendoor glippen.

Hieronder vind u een overzicht van externe websites van partners met beoordelingen door klanten en toezichthouders.

Beoordelingen door klanten (uiteraard)

Deel uw aankoopervaring met Kefirshop met anderen, zodat eventuele toekomstige klanten op een eerlijke, objectieve manier te weten kunnen komen wat ze mogen verwachten. Bovendien biedt dat voor ons weer mogelijkheden om onze producten, communicatie en dienstverlening te verbeteren. Dat beoordelen kan via verschillende, volledig onafhankelijke websites. Kefirshop heeft hier geen enkele invloed op, ook minder positieve of ronduit negatieve beoordelingen zullen geplaatst worden zodat u een eerlijk beeld krijgt.

Reviews via WebwinkelkeurKefirshop is aangesloten bijj Webinkelkeur

We zijn sinds april 2021 aangesloten bij het keurmerk Webwinkelkeur. Indien u een bestelling plaatst, zult u automatisch na ruim een week een uitnodigings e-mail ontvangen om ons te beoordelen via Webwinkelkeur. Dat kost u waarschijnlijk minder dan een minuut, we hebben het namelijk bewust heel simpel gehouden.
Als dank voor uw beoordeling, ontvangt u na afronden van de beoordeling een kortingscode van 10% op uw eerstvolgende aankoop bij Kefirshop.

U wilt ons beoordelen?

Op ieder platform zal door de beherende partij (niet Kefirshop) gewaakt worden voor nep beoordelingen. In de jaren dat we hier nu gebruik van hebben gemaakt hebben we dit gelukkig nog niet meegemaakt. Wel vreemde of onterecht slechte beoordelingen, maar dat zijn echt uitzonderingen.
En wat en hoe een beoordeling ook is of lijkt, het blijft de mening van die persoon. En dat moet gerespecteerd worden.

Review (historie) via Kiyoh

Tot en met medio april 2021 werden klanten automatisch uitgenodigd via Kiyoh om ons te beoordelen. Deze beoordelingen zijn nog steeds via Kiyoh terug te vinden t/m februari 2022. Daarna houden deze op te bestaan (contract beëindigd), maar de historie is wel voor zover mogelijk geïmporteerd naar WebwinkelKeur.

Beoordelingen via andere websites

Reacties van klanten

Los van de beoordelingen zijn er ook heel wat mooie reacties, gedeelde recepten, ideëen e.d. die we van klanten hebben ontvangen. Via ons voormalige gastenboek, mail of berichten via (o.a.) social media.
Deze reacties van klanten en kefirenthousiastelingen kun je hier terugvinden.

Betrouwbaarheid en veiligheid webwinkel volgens derden

Kefirshop concentreert zich op de producten, de verkoop en het contact met de klanten. De betrouwbaarheid en veiligheid laten we over aan daarin gespecialiseeerde bedrijven:

  • Via TrustGuard kunt u volledige en wekelijks opnieuw gescande veiligheidsresultaten inzien.
  • Via Webshopchecker kunt u de betrouwbaarheids- en technische veiligheidsscore (ICT technisch) terugzien.
    Op dit moment (peildatum november 2021) scoren we een 10.

Mutatiedatum: 31-12-2021

┬ę 2011 - 2022 Kefirshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel